دارالترجمه رسمی دکتر گنجیان

مترجم رسمی شماره 355 قوه قضاییه

دارالترجمه رسمی دکتر گنجیان

مترجم رسمی شماره 355 قوه قضاییه

دارالترجمه رسمی  دکتر گنجیان

ترجمه انواع کتب و مقالات و نشریات

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۰ ب.ظ

دارالترجمه رسمی دکتر گنجیان از همکاری گروهی از بهترین مترجمان ساکن ایران و خارج از کشور در زمینه‌های تخصصی مختلف بهره‌مند است. در طول سالیان گذشته تعداد زیادی از کتب تخصصی در زمینه‌های گوناگون علمی، فنی، ادبی، فلسفی، و آموزشی توسط مترجمان زبده ما ترجمه شده و در دسترس عموم قرار گرفته است. همچنین، نشریات تخصصی زیادی از خدمات دارالترجمه رسمی دکتر گنجیان بهره‌مند بوده‌اند. بسیاری از اساتید دانشگاه و پژوهشگران،برای چاپ مقالات خود در نشریات خارجی نیازمند ترجمه و یا ویرایش حرفه‌ای هستند.  دارالترجمه رسمی دکتر گنجیان مفتخر است که بیش‌ از صدها مقاله از اندیشمندان ایرانی را به زبان‌های مختلف خارجی ترجمه کرده که در نشریات معتبر بین‌المللی مورد تایید به چاپ رسیده و موجب افتخارآفرینی برای آفرینندگان و جامعه علمی ایران بوده است. 
همچنین، بسیاری از سازمان‌های دولتی، موسسات بزرگ، شرکت‌ها و بانک‌ها گزارش‌های سالانه و کتابچه‌های معرفی خود را جهت ترجمه و ویرایش به این دارالترجمه سپرده‌اند. از آنجا که اغلب این متون جنبه معرفی سازمان‌ها و تبلیغ خدمات آن‌ها در سطح بین‌المللی را دارد، شیوایی ترجمه و جمله پردازی حرفه‌ای در آن از نهایت اهمیت برخوردار است. ویراستاران بومی هر زبان در این موارد به کار گرفته می‌شوند تا متن تهیه شده عاری از هرگونه رنگ و بوی ترجمه باشد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی